Mozirski gaj – park cvetja

Oddaljenost: 26 km Čas vožnje: približno 35 min

Mozirski gaj se razprostira na sedem hektarjev velikem prostoru. V gaju so negovane parkovne zelenice, cvetlične grede, obilje okrasnih grmovnic, voda in veliko etnografskih objektov z opremo iz podeželskega življenja in številne male živali. Prva spomladanska vaba so zaplate cvetličnih žafranov, narcis in dehtečih hijacint. Od sredine aprila cveti prek tristo tisoč tulipanov, poleti pa drugo raznovrstno cvetje.

Za obiskovalce je park odprt od začetka aprila do sredine oktobra.

Opis poti

Izpred hotela Vita krenete levo proti centru Dobrna. V krožnem križišču krenete desno in peljete proti bencinski črpalki, tam zopet zavijete desno ter peljete vse do križišča v Črnovi v katerem vas pot naprej vodi desno proti mestu Velenje. Ko pridete v Velenje, pot nadaljujete naravnost čez vsa semaforizirana križišča v smeri Šoštanj. Ko pridete do križišča, ki vas napoti desno za Šoštanj, levo pa za Mozirje, krenete levo proti Mozirju. Tupeljete mimo krajev Lokovica, Šmartno ob Paki, Skorno in Gorenje. Nato pridete do križišča, kjer krenete desno zopet za smer Mozirje.