Kmetija Lamperček – farma jelenov

Oddaljenost: 4,5 km Čas zmerne hoje: 60 min

Pohodniki se odpravijo na 4 kilometre dolgo pot po gričevnati pokrajini do kmetije Lamperček – Drev, kjer imajo na 12 ha ograjene zemlje (6 ha gozda in 6 ha travnikov) veliko čredo divjadi, ki jo sestavljajo pravi jeleni (rdeči), damjaki (lopatarji) in mufloni. Vseh skupaj je cca 100 komadov. Za obisk se je potrebno predhodno najaviti. Po dogovoru vas bodo postregli tudi s prigrizkom in pijačo.

Opis poti

Iz pred hotela Vita zavijete levo do centra Dobrne, kjer v krožnem križišču zavijete desno in pot nadaljujete mimo gostišča 3glav, avtobusne postaje vse do Zavoda za usposabljanje, kjer vas table usmerijo v Lokovino. Cesta se prične počasi vzpenjati. Na drugem križišču zavijete levo. Po približno 300 metrih lahko na griču na desni strani vidite razvaline Kačjega gradu. Pot nadaljujete po asfaltirani cesti do naslednjega križišča kjer zavijete desno in se pot prične počasi spuščati v dolino, kjer je meja občin Dobrna in Velenje. Naprej po cesti, čez mostiček in navkreber kjer boste na desni strani že videli ogrado jelenov. Na vrhu vas pričakuje stara domačija Lamperček, kjer vhod krasijo velika kovinska vrata z motivom jelenov in divjih petelinov.

Kontakt

g. Drev,
Prelska 2, 3320 VELENJE,
GSM: 041 305 310

Brošura poti po Dobrni (.pdf – 5 Mb)

Za ogled dokumentov potrebujete nameščen Acrobat Reader, ki ga lahko brezplačno snamete tukaj: Acrobat Reader