Cerkev Sv. Miklavža

Oddaljenost: 2 km Čas normalne hoje: 40 min

Njen izvor je poznogotski, v virih je prvič omenjena leta 1567, strokovnjaki so jo ocenili kot starejšo in jo postavljajo v sam začetek 16. stoletja. Cerkvica je preživela turške vpade in protestantizem. Že zunaj nas preseneti nagrobni relief rimskemu vojščaku druge italijanske legije Avreliju Viktorju iz tretjega stoletja, ki je vzidan v njeno južno steno.
Zanimivi pa so prav tako kamniti renesančni kip sv. Miklavža iz 16. stoletja v niši na zvoniku, razgibani veliki oltar v prezbiteriju iz 1. polovice 18. stoletja ter nič manj oltar sv. Frančiška Ksaverja iz leta 1770 v kapeli, poslikani s freskami iz svetnikovega življenja. Tretji oltar je iz prejšnjega stoletja.
V cerkvi so izredno lepi baročni svečniki in križev pot v olju, opremljen z napisi v bohoričici. Cerkev sv. Miklavža je najlepši kulturno – umetniški spomenik v okolici Dobrne. Streha, zvonik in zunanjščina cerkve so bili prenovljeni leta 1987.

Opis poti

Izpred hotela Vita se odpravite proti centru Dobrne, kjer v krožnem križišču zavijete levo ter pot nadaljujete mimo starega zidanega vhoda v park nekdanje Vile Ružičke. Na mostu čez potok Dobrnica se vam že odpre pogled na cerkev Sv. Miklavža. Pot nadaljujete naravnost po cesti, ki se počasi vzpenja, do vrha, od koder se vam razprostira pogled v dolino Dobrne in na hribovje, ki obdaja Socko in Vitanje.

Brošura poti po Dobrni (.pdf – 5 Mb)