Pogoji poslovanja eTrgovine

Splošni pogoji

Preden plačate naročeno storitev preko spleta prosimo preberite naslednje pogoje poslovanja. Naročnik oziroma gost je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup in plačilo turističnega aranžmaja ali druge storitve oz. izdelka v Termah Dobrna d.d. in se nanj nanašajo ti Splošni pogoji in navodila.

Terme Dobrna d.d. se trudijo, da so vse informacije, objavljene na spletni strani www.terme-dobrna.si , za pristop k nakupu po spletu točne, kljub temu si pridržujemo pravico do kakršnihkoli sprememb tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala na spletni strani brez predhodne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Vsa komunikacija, ki poteka med gostom in Terme Dobrna d.d. v elektronski obliki, se šteje, kot da je v pisni obliki.

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti storitev, izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave vas bo prodajni svetovalec naše družbe ustrezno in pravočasno obvestili.

Cena izdelka, storitve, darilnega bona, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:

  • pišete na e-naslov: info@terme-dobrna.si ali
  • pokličete na telefonsko številko: 03 78 08 110

Informacije o ponudniku in komunikacija z njim

Ponudnik in njegov naslov:

Terme Dobrna d.d., Dobrna 50, 3204 Dobrna

Elektronski naslov: (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)info@terme-dobrna.si .

Telefon:  03 78 08 110

Matična številka: 5053587

Identifikacijska številka za DDV:  SI94639272

Vpisan v: Sodni register Okrožnega sodišča v Celju, dne 11.2.1974, z vložno številko 1/0061/00

Naročanje storitev in izdelkov

Na naših spletnih straneh vam ponujamo dva načina nakupa naših storitev. Prvi je preko elektronske pošte, s katero nam posredujete vaše povpraševanje oz. rezervacijo, mi pa vam posredujemo ponudbo. Samo povpraševanje oziroma naša ponudba ne štejeta za potrjeno rezervacijo, saj je bistveni pogoj za veljavnost nakupa plačilo zneska na naš poslovni račun.

V primeru, da plačila ne prejmemo, se šteje, da nakup ni bil nikoli izveden.

Nakup katerekoli izmed naših storitev se izvede v obliki nakupa darilnega bona, ki ima omejeno dobo veljavnosti. Doba veljavnosti je navedena na darilnem bonu.

Pri nakupu izdelkov, vam izdelke pošljemo po pošti.

Če darilni bon ni izkoriščen v navedenem roku (roku veljavnosti), se plačanega zneska naročniku ne vrne.

Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko pošlje ponudnik na elektronski naslov kupca ob prejemu plačila potrditev naročila.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednji način plačila:

  • z nakazilom na račun ponudnika po prejetem predračunu:

Terme Dobrna d.d., Dobrna 50, SI-3204 Dobrna
NLB d.d., Trg Republike 2, 1000 Ljubljana
IBAN: SI56 0223 4001 8563 326;  BIC banke prejemnika: LJBASI2X
sklicna številka: 00 2012 (leto naročila) + (111 + zaporedna številka naročila,ki ga prejmete na vaš mail)

Naročilo je potrjeno ob vplačilu celotne vrednosti predračuna na naš TRR. Prosimo vas, da kopijo plačila pošljete po faxu (03 / 78 08 111) ali po mailu (info@terme-dobrna.si). Takoj ko prejmemo plačilo na naš TRR vam bomo po pošti na vaš naslov oz. naveden naslov na naročilu poslali darilni bon oz. izdelke.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Zaščita zasebnosti

Podjetje Terme Dobrna d.d. bo vse pridobljene podatke o obiskovalcih spletnih strani varovalo v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov ter ostalo slovensko in evropsko zakonodajo. S pošiljanjem osebnih podatkov preko informativnega ali rezervacijskega obrazca obiskovalec spletnih strani pristane, da podjetje Terme Dobrna d.d. te podatke uporablja za interne potrebe statistike in obdelave podatkov. Pri tem se podjetje zavezuje, da podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam ali podjetjem s ciljem komercialnega izkoriščanja osebnih podatkov.

Obiskovalec spletne strani prostovoljno podaja svoje osebne podatke in dovoljuje družbi Terme Dobrna d.d., Dobrna 50, 3204 Dobrna (uporabnik osebnih podatkov), da se njegovi osebni podatki zbirajo, uporabljajo in obdelujejo (to je zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklicanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje) predvsem za naslednje tržno komunikacijske namene: segmentacije, modeliranje, profiliranje potrošnikov, posredovanje ponudb, oglasnega materiala ter komunikacijo prek pošte, e-pošte, telefona, SMS-a (tudi za namen remarketinga – na način ciljanih oglasov prek elektronske pošte in/ali družbenih omrežij) skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebne podatke obiskovalca spletne strani lahko družba hrani in uporablja do pisnega preklica.
Obiskovalec spletne strani se strinja, da se njegovi osebni podatki uporabljajo za namene neposrednega trženja (kot opredeljeno predhodno) časovno neomejeno oziroma vse do njegove zahteve, da se z neposrednim trženjem preneha.

Reševanje reklamacij

Reševanje reklamacij poteka v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacija se posreduje pisno na naslov: Terme Dobrna d.d., Dobrna 50, 3204 Dobrna, s pripisom Reklamacija e-trgovina.

 V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem, gost pa napake ni reklamiral in o nepravilnosti ni obvestil Term Dobrna d.d., se šteje, da se je gost strinjal z opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode.

 Vračilo izdelka, odstop od pogodbe

  • Postopek vračila izdelka

Uporabnik, ki je potrošnik (tj. fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti), ima pravico, da v 30-ih dneh od prevzema izdelka ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik mora izdelek vrniti ponudniku najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Izdelek mora vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik . Vrnitev prejetega izdelka ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. ob naročilu izdelka izven standardnih dimenzij), ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe mora naročnik sporočiti preko e-pošte na naslov: info@terme-dobrna.si pripisom 'reklamacija', ali pisno pošlje na telefaks številko: 03 78 08 200.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

V primeru, da potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila, in sicer takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik mora potrošniku izročiti izdelek v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.

Ostalo

Družba hrani naročila (pogodbe) v bazi podatkov spletne trgovine in so dostopni naročniku na njegovo željo.

Pomoč

Za pomoč oziroma dodatne informacije pokličite 03 78 08 110 (ponedeljek-petek: 07.00-17.00; sobota: 08.00-13.00 ) ali nam pošljite sporočilo na naslov info@terme-dobrna.si .

Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med uporabniki spletne strani in ponudnikom se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bodo za reševanje sporov pristojna sodišča Republike Slovenije, in sicer po vsakokratnem sedežu ponudnika.

Postopek nakupa

Postopek nakupa v spletni trgovini po oddaji naročila:

  • Elektronsko obvestilo o prejemu naročila. 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Običajno kupec prejme elektronsko obvestilo v  5 minutah, lahko pa se to tudi časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. 

Po oddaji naročila ima kupec možnost preklicati naročilo.

  • Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih napak, o čemer ponudnik takoj obvesti kupca. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave ponudnik kupca pokliče na telefonsko številko, ki jo je kupec navedel ob oddaji naročila.
  • Potrditev naročila pošlje ponudnik na elektronski naslov kupca ob prejemu plačila.
  • Po prejemu plačila  ponudnik pripravi storitveni ali vrednostni bon in ga odpošlje priporočeno po pošti na kupčev naslov, naveden na naročilu. O datumu pošiljanja ponudnik obvesti kupca na njegov elektronski naslov.

Dostava

Pošiljanje oz. dostava naročenega blaga

Pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnil hitreje in ceneje.

Po oddaji naročila prejme kupec po elektronski pošti potrditev naročila s seznamom naročenega blaga oz. storitve in ceno z DDV + stroški pošiljanja (po ceniku Pošte Slovenije). 

V potrditvi naročila sta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte, na katera se lahko uporabnik obrne, v zvezi s kakršnimkoli vprašanjem, vezanim na naročilo. Dokument vsebuje tudi številko naročila, ki jo lahko uporabnik uporabi pri morebitni komunikaciji s Termami Dobrna d.d.

Čas za dostavo pošiljke je 2 do 5 dni (dan oddaje + 2 do 5 dni). Če naslovnik ob obisku pismonoše ni bil dosegljiv, lahko na podlagi prejetega obvestila pošiljko prevzame na pristojni pošti še petnajst (15) koledarskih dni. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. Blaga ni možno naročiti na naslov poštno ležeče.

Stroški dostave

Pri posredovanju naročila se ceni prištejejo stroški pošiljanja blaga.

Cenik za pakete:

Masa Cena v EUR z DDV
do 2 kg 4,16
nad 2 kg do 5 kg 5,14
nad 5 kg do 10 kg 6,24

Cenik za priporočeno pošto:

Masa Cena v EUR z DDV
Običajna A4 pošiljka - Slovenija 2,00
Običajna A4 pošiljka 5,00

Varovanje osebnih podatkov

Obiskovalec spletne strani se strinja, da se njegovi osebni podatki uporabljajo za namene neposrednega trženja (kot opredeljeno predhodno) časovno neomejeno oziroma vse do njegove zahteve, da se z neposrednim trženjem preneha.
Podjetje Terme Dobrna d.d. bo vse pridobljene podatke o obiskovalcih spletnih strani varovalo v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov ter ostalo slovensko in evropsko zakonodajo. S pošiljanjem osebnih podatkov preko spletne trgovine obiskovalec spletnih strani pristane, da podjetje Terme Dobrna d.d. te podatke uporablja za interne potrebe statistike in obdelave podatkov. Pri tem se podjetje zavezuje, da podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam ali podjetjem s ciljem komercialnega izkoriščanja osebnih podatkov.